Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
SWOV: Scootmobielongevallen zijn te reduceren door de fietspadrichtlijnen beter na te leven
/
- "belangrijke winst is t
Terug naar overzicht
- "belangrijke winst is t
Roland -
21-11-2018 om 10:18
- "belangrijke winst is te boeken door fietspaden conform de richtlijnen uit te voeren" - "conflictvrij regelen voorkomt (deel)conflicten" Wat te doen als deze aanpak (nog) niet mogelijk is, als ruimte voor een breder fietspad ontbreekt? Waarom mogen brede, zelfs vierwielige voertuigen die 45 km per uur kunnen rijden op alle fietspaden, ook als die paden te smal en druk zijn? Wat is daar de SWOV aanbeveling?
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'SWOV: Scootmobielongevallen zijn te reduceren door de fietspadrichtlijnen beter na te leven'
Submenu openen
- "belangrijke winst is t
Document uploaden
Scroll naar boven