Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Grootschalige proef met connected bike in Kopenhagen
/
@Roland: volgens mij verwar je prioriteit geven met grroen liucht geven. Prioriteit houdt in dat de
Terug naar overzicht
@Roland: volgens mij verwar je prioriteit geven met grroen liucht geven. Prioriteit houdt in dat de
Global Administrator
03-04-2018 om 11:45
@Roland: volgens mij verwar je prioriteit geven met grroen liucht geven. Prioriteit houdt in dat de regeling extra veel moeite gaat doen om de fietser door te laten rijden. Bijvoorbeeld door andere (auto-)richtingen af te breken. De gewone individuele fietser krijgt nog steeds op de normale manier groen, dus is er geen reden voor roodlichtnegatie. Bovendien hoeft ie niet op het knopje te drukken. Vaste lussen zijn om drie redenen een nadeel: de detectie is niet 100% perfect, ze zijn duu
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Grootschalige proef met connected bike in Kopenhagen'
Submenu openen
@Roland: volgens mij verwar je prioriteit geven met grroen liucht geven. Prioriteit houdt in dat de
Document uploaden
Scroll naar boven