Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Gaat de free floating deelfiets het redden?
/
De Nederlandse overheden (en als indirect gevolg daarvan ook vervoerbedrijven) hebben de deel-/huurf
Terug naar overzicht
De Nederlandse overheden (en als indirect gevolg daarvan ook vervoerbedrijven) hebben de deel-/huurf
Roland Kager
, Studio Bereikbaar
01-08-2017 om 09:43
De Nederlandse overheden (en als indirect gevolg daarvan ook vervoerbedrijven) hebben de deel-/huurfiets nagenoeg volledig genegeerd, zowel de enorme potentie als de impact ervan. Er wordt veel te langzaam, met teveel restricties en bovenal zonder kennis van zaken gereageerd op prima initiatieven als www.Common.Bike, de OV-fiets en nu op bovenstaande ontwikkelingen. Zonder concrete zorgpunten zoals hierboven genoemd te willen bagatelliseren, het bericht hierboven mist de hoofdpunt van de huur
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Gaat de free floating deelfiets het redden?'
Submenu openen
De Nederlandse overheden (en als indirect gevolg daarvan ook vervoerbedrijven) hebben de deel-/huurf
Document uploaden
Scroll naar boven