Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
'Best practices' als opstap naar een 'Lokale aanpak veilig fietsen'
/
Er wordt teveel geregeld voor de verkeersdeelnemer en zo wordt het vanzelfsprekend dat men minder ho
Terug naar overzicht
Er wordt teveel geregeld voor de verkeersdeelnemer en zo wordt het vanzelfsprekend dat men minder ho
Marina Govaert de Groene
, Fietsersbond
23-07-2013 om 08:34
Er wordt teveel geregeld voor de verkeersdeelnemer en zo wordt het vanzelfsprekend dat men minder hoeft na te denken. Wnneer men meer met het Shared Space zou werken, moet de weggebruiker zelf nadenken en dat voorkomt ongevallen die nu gebeuren doordat men gewoon maar afgaat op de situatie die is gecreeerd. Men ziet een groen licht en denkt dat men zomaar kan doorrijden.......als een VRI niet werkt moet je eens zien hoelang mensen er over doen om over te steken. Was in Frankrijk en daar moest
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar ''Best practices' als opstap naar een 'Lokale aanpak veilig fietsen''
Submenu openen
Er wordt teveel geregeld voor de verkeersdeelnemer en zo wordt het vanzelfsprekend dat men minder ho
Document uploaden
Scroll naar boven