Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Stimuleren fietsgebruik heeft vooral groot effect op de bereikbaarheid in de stad
/
Bovengenoemde effecten vallen mij nogal tegen - in deze orde van grootte merk je dat niet op straat.
Terug naar overzicht
Bovengenoemde effecten vallen mij nogal tegen - in deze orde van grootte merk je dat niet op straat.
Jan van der Horst
, Fietsersbond
31-03-2010 om 11:08
Bovengenoemde effecten vallen mij nogal tegen - in deze orde van grootte merk je dat niet op straat. Maar als je de vergelijking maakt tussen dit scenario met plus 10 procent meer fietsritten met min 10 procent, dan zou het verschil substantieel kunnen worden. Min 10 procent is immers ook een scenario, een risico dat je loopt als het fietsbeleid niet alert blijft.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Stimuleren fietsgebruik heeft vooral groot effect op de bereikbaarheid in de stad'
Submenu openen
Bovengenoemde effecten vallen mij nogal tegen - in deze orde van grootte merk je dat niet op straat.
Document uploaden
Scroll naar boven