Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Rotterdam meet comfort op alle fietspaden in de stad
/
Een voordeel van meten met de auto is dat je een grotere breedte bestrijkt dan met de fiets, en je g
Terug naar overzicht
Een voordeel van meten met de auto is dat je een grotere breedte bestrijkt dan met de fiets, en je g
J.C. Roeloffzen
, Fietsersbond
04-01-2016 om 18:56
Een voordeel van meten met de auto is dat je een grotere breedte bestrijkt dan met de fiets, en je gaat bovendien veel sneller. Je zou een meetapparaat ook aan een brommer of motor kunnen hangen, dan kun je de fietspaden goed meenemen. Ik denk overigens dat kruispunten en spoorwegovergangen ook nogal hinder opleveren voor fietsers. Bij kruispunten kan dat zelfs ten koste gaan van de oplettendheid voor het overige verkeer.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Rotterdam meet comfort op alle fietspaden in de stad'
Submenu openen
Een voordeel van meten met de auto is dat je een grotere breedte bestrijkt dan met de fiets, en je g
Document uploaden
Scroll naar boven