Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Proef met veiliger fietspaaltjes van start
/
De meeste paaltjes worden geplaatst omdat ooit een keer een automobilist die weg nam. Of omdat een b
Terug naar overzicht
De meeste paaltjes worden geplaatst omdat ooit een keer een automobilist die weg nam. Of omdat een b
Leo Maathuis
, Fietsersbond
10-08-2013 om 18:58
De meeste paaltjes worden geplaatst omdat ooit een keer een automobilist die weg nam. Of omdat een buurtbewoner een keer een klacht indiende. De meeste paaltjes kunnen dus weg. De getoonde paaltjes zijn - bij hun lengte - niet flexibel genoeg om een val te voorkomen. En het wachten is op de eerste (enkele) automobilist die (voorzichtig) over het paaltje heen rijdt. Het beste bewijs dat 97 % van de paaltjes moet verdwijnen.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Proef met veiliger fietspaaltjes van start'
Submenu openen
De meeste paaltjes worden geplaatst omdat ooit een keer een automobilist die weg nam. Of omdat een b
Document uploaden
Scroll naar boven