Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
Corona maatregelen
inloggen
Nieuws
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomst
Voeg bijeenkomst toe
Kennisbank
Alle kennis
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Veilig Fietsen
Innovaties Fietsparkeren
Tour de Force
Menu openen
Corona maatregelen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Themasites
Over Fietsberaad
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Het Safety in Numbers effect bestaat echt
/
@Chris Als het aantal ongevallen stijgt bij het stijgen van het aantal fietsers, zegt dit niet dat S
Terug naar overzicht
@Chris Als het aantal ongevallen stijgt bij het stijgen van het aantal fietsers, zegt dit niet dat S
Kees van Malssen
04-06-2017 om 23:30
@Chris Als het aantal ongevallen stijgt bij het stijgen van het aantal fietsers, zegt dit niet dat Safety by Numbers niet op gaat. Dit Scandinavische onderzoek laat zien dat het aantal ongelukken minder hard stijgt dan het aantal fietsers. Per fietser dus wel degelijk veiliger. Het omgekeerde is ook al aangetoond: als gevolg van helmwetgeving in Australie nam het aantal fietsers dramatisch af, het aantal ongevallen helaas veel minder hard.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Het Safety in Numbers effect bestaat echt'
Submenu openen
@Chris Als het aantal ongevallen stijgt bij het stijgen van het aantal fietsers, zegt dit niet dat S
Scroll naar boven