Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in kennisbank
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Terug naar 'Fietsberaadpublicatie 19b. Grip op fietsongevallen met motorvoertuigen'
Submenu openen
In deze publicatie lezen we onder meer de bevinding dat middeneilanden als rustpunt in het ov
Document uploaden
Home
/
Kennisbank
/
Fietsberaadpublicatie 19b. Grip op fietsongevallen met motorvoertuigen
/
In deze publicatie lezen we onder meer de bevinding dat middeneilanden als rustpunt in het ov
Terug naar overzicht
In deze publicatie lezen we onder meer de bevinding dat middeneilanden als rustpunt in het ov
Jan van der Horst
, Fietsersbond
19-05-2011 om 10:34
In deze publicatie lezen we onder meer de bevinding dat middeneilanden als rustpunt in het oversteken van kleine verkeersaders van 2 maal 1 rijstrook, (mogelijk) minder veilig zouden zijn dan geen middeneiland. Ik heb daar wel een voorlopige verklaring voor. Deze kleine verkeersaders kunnen erg druk zijn maar hebben vaak te krappe oversteekeilanden, waarop fietsen uitsteken de rijbaan op. Fietsers worden voor de oversteek dan alsnog afhankelijk van
Log in om te reageren
inloggen
Scroll naar boven