Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
De risico’s van vrachtwagens
/
Het berekenen van relatieve risico's en dergelijke levert weinig op qua inzicht in oorzaken.
Terug naar overzicht
Het berekenen van relatieve risico's en dergelijke levert weinig op qua inzicht in oorzaken.
Global Administrator
02-06-2011 om 10:07
Het berekenen van relatieve risico's en dergelijke levert weinig op qua inzicht in oorzaken. “Uit diverse onderzoeken is wel gebleken dat rotondes over het algemeen aanzienlijk veiliger zijn dan andere kruispuntvormen”. Er zijn nog te weinig rotondes (bibeko) om dat te stellen. Volgens mij gaan rotondes en fietsverkeer niet samen, o.m door het (meer dan begrijpelijke) tegen-de-richting-in fietsen dat het voordeel van rotondes teniet doet. De notitie merkt wel op dat h
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'De risico’s van vrachtwagens'
Submenu openen
Het berekenen van relatieve risico's en dergelijke levert weinig op qua inzicht in oorzaken.
Document uploaden
Scroll naar boven