Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
C-28 Special use of blue cycle areas
/
Een andere Deense studie, van Trafitec, zou uitwijzen dat er iets heel raars aan de hand is met bl
Terug naar overzicht
Een andere Deense studie, van Trafitec, zou uitwijzen dat er iets heel raars aan de hand is met bl
Global Administrator
01-03-2011 om 11:23
Een andere Deense studie, van Trafitec, zou uitwijzen dat er iets heel raars aan de hand is met blauwe markering: kruispunten met 1 blauwe oversteek zouden veiliger zijn, maar kruispunten met 2 of 4 blauwe oversteken onveiliger. Als dat waar is, dan kan er geen sprake zijn van een mechanistisch verband tussen de kleur van de oversteek en de verkeersveiligheid. Hoewel de meeste verschillen significant zijn, is de significantie van de toename beduidend sterker dan
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'C-28 Special use of blue cycle areas'
Submenu openen
Een andere Deense studie, van Trafitec, zou uitwijzen dat er iets heel raars aan de hand is met bl
Document uploaden
Scroll naar boven