Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
ANWB gaat personenauto's beoordelen op dodehoeken
/
Laatst even in een Opel Meriva gereden. De dode hoek schuin linksvoor is vooral bij rotondes ongehoo
Terug naar overzicht
Laatst even in een Opel Meriva gereden. De dode hoek schuin linksvoor is vooral bij rotondes ongehoo
Schaap
, VVN
13-01-2008 om 18:22
Laatst even in een Opel Meriva gereden. De dode hoek schuin linksvoor is vooral bij rotondes ongehoord groot. Een fietser is niet te zien; daarom een verheugend initiatief van de ANWB. Nu nog de fabrikanten! Dick Schaap VVN Heerhugowaard
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'ANWB gaat personenauto's beoordelen op dodehoeken'
Submenu openen
Laatst even in een Opel Meriva gereden. De dode hoek schuin linksvoor is vooral bij rotondes ongehoo
Document uploaden
Scroll naar boven