Tour de Force

 

Bijeenkomsten

Bijeenkomst
 

Bijeenkomsten Ga naar archief

De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
De afgelopen maanden zijn tal van maatregelen bedacht om de mobiliteit in de 1,5 m-samenleving op een verantwoorde wijze op gang te brengen. Nu we enkele weken ervaring hebben opgedaan, willen we graag het net ophalen. Welke ideeën zijn echt uitgevoerd? Welke werken goed en welke zijn minder succesvol? En wat kunnen we hieruit leren voor de (nabije) toekomst? In deze webinar staan  (fiets-)parkeren en deelmobiliteit centraal. Het gaat daarbij enerzijds om maatregelen die ervoor zorgen dat het auto- en fietsparkeerproces voldoet aan de RIVM-richtlijnen. Daarnaast moeten soms geparkeerde auto’s en fietsen wijken voor voetgangers en terrassen. Hoe hebben gemeenten dat aangepakt? Tot slot zijn er ideeën geopperd om deelmobiliteit in te zetten als alternatief voor bus en tram.
Houd mij op de hoogte van nieuws over Veilig Fietsen
Scroll naar boven