Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Onderzoek naar vraag waarom snelfietsroutes niet leiden tot fors meergebruik
/
De auto en soms de trein hebben voor interlokaal verkeer een heel sterke positie waarin ook nog stee
Terug naar overzicht
De auto en soms de trein hebben voor interlokaal verkeer een heel sterke positie waarin ook nog stee
Laurent Theunissen
, Laurent Theunissen fiets en ruimte
03-04-2018 om 12:03
De auto en soms de trein hebben voor interlokaal verkeer een heel sterke positie waarin ook nog steeds fors wordt geïnvesteerd. De fiets floreert vooral bij nabijheid. De sprong die wordt geambieerd is naar mijn indruk vaak te groot.
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Onderzoek naar vraag waarom snelfietsroutes niet leiden tot fors meergebruik'
Submenu openen
De auto en soms de trein hebben voor interlokaal verkeer een heel sterke positie waarin ook nog stee
Document uploaden
Scroll naar boven