Kwartaalrapportage Q3 2019 OV Ombudsman

  • Soort:Onderzoeksrapporten
  • Auteur:Bram Hansma (OV Ombudsman)
  • Uitgever:OV Ombudsman
  • Datum:20-12-2019
In deze kwartaalrapportage is er aandacht voor de rol die goed openbaar vervoer kan spelen in het maatschappelijk duurzaamheidsvraagstuk, wat kan helpen om van het internationale treinverkeerd binnen Europa een aantrekkelijk alternatief te maken en wat bijdraagt om mensen meer met de fiets en minder met de auto van en naar stations te laten reizen.

 

Klik op de knop om de link te openen (opent in een nieuw venster)

downloaden
  • Enkele aanbevelingen uit de vorige kwartaalrapportage van de OV ombudsman zijn direct opgevolgd. Drie maanden geleden plaatste de OV Ombusman kritische kanttekeningen bij de communicatie over treinabonnementen voor 60-plussers en OV businesscards. Op beide punten zijn de afgelopen maanden verbeteringen doorgevoerd. 

    In deze kwartaalrapportage is er aandacht voor de rol die goed openbaar vervoer kan spelen in het maatschappelijk duurzaamheidsvraagstuk, wat kan helpen om van het internationale treinverkeerd binnen Europa een aantrekkelijk alternatief te maken en wat bijdraagt om mensen meer met de fiets en minder met de auto van en naar stations te laten reizen.

    Wat dat betreft is er nog veel mogelijk om het openbaar vervoer een grotere bijdrage te laten leveren aan een immens maatschappelijk probleem. In deze rapportage zijn enkele suggesties te vinden.

Relevantie

Terug naar 'Kennisbank'
Submenu openen

Kwartaalrapportage Q3 2019 OV Ombudsman

Scroll naar boven