Deze website gebruikt cookies om onder andere bezoekerstatistieken te meten via Google Analytics en om content via sociale media te tonen en te delen.
Meer informatie
Melding sluiten
Zoeken
Zoek in kennisbank
Zoek in bijeenkomsten
Zoek in adressenboek
Over Fietsberaad
inloggen
Nieuws
Nieuwsbrieven
Bijeenkomsten
Aankomende bijeenkomsten
Meld uw bijeenkomst aan
Kennisbank
Kennisdocument uploaden
Alle kennis
Over de kennisbank
Tools
Adressenboek
Themasites
Platform Ruimte voor lopen
Platform Veilig Fietsen
Tour de Force
Menu openen
Nieuws
Bijeenkomsten
Kennisbank
Adressenboek
Over Fietsberaad
Themasites
Mijn profiel
Gebruiker
Home
/
Kennisbank
/
Belemmeringen regionale routes wegnemen
/
Randzones van spoorlijnen en kanalen en oude spoor- of tramtracés moeten zo snel mogelijk als
Terug naar overzicht
Randzones van spoorlijnen en kanalen en oude spoor- of tramtracés moeten zo snel mogelijk als
Global Administrator
30-06-2016 om 11:16
Randzones van spoorlijnen en kanalen en oude spoor- of tramtracés moeten zo snel mogelijk als mogelijke locaties worden onderzocht en dan gereserveerd. Ze hebben nogal eens veel potentiële kwaliteiten maar te vaak zie ik die gedwarsboomd door andere initiatieven. Het meest recente voorbeeld is langs de spoorlijn Heerlen-Sittard tussen station Nuth en Schinnen. Daar is het viaduct voor de Buitenring dit voorjaar tegen de spoorlijn aangebouwd, bovenop het voormalige mijnspoortrac&ea
Log in om te reageren
inloggen
Terug naar 'Belemmeringen regionale routes wegnemen'
Submenu openen
Randzones van spoorlijnen en kanalen en oude spoor- of tramtracés moeten zo snel mogelijk als
Document uploaden
Scroll naar boven