Kenniscentrum voor fietsbeleid

Bijlage 2-5 behorende bij Handboek Weesfietsenaanpak

Berenschot , NS, Minsiterie van IenM
2012

Het handboek weesfietsenaanpak eindigt met enkele hulpmiddelen, formats en detailinformatie waarmee gemeenten aan de slag kunnen. Dit bestand bevat deze bijlagen in Word-formaat.

Bestand. Klik om de link te openen (opent in een nieuw venster):

  • Een format voor de opzet van het
    projectplan (Bijlage 2).
  • Een format voor een beleidsplan (Bijlage 3).
  • Een format voor en gedetailleerd inzicht in de handhavingsprocedure (Bijlage 4).
  • Een format voor een communicatieplan en –kalender (Bijlage 5).
Rapport
DHV , Ministerie van Verkeer en Waterstaat en NS
2009
Dit handboek biedt tal van praktische handvatten om het verwijderen van weesfietsen structureel vorm te geven. LET OP: in 2012 is er een nieuw handboek Weesfietsen verschenen.
Rapport
DHV , Ministerie van Verkeer en Waterstaat en NS
2009
Abandoned bicycles are bicycles parked in public spaces without having been used for a long time. The structural removal of these bicycles occurs in increasingly large numbers of towns and provides major advantages for the attractiveness of public space. This handbook provides numerous practical tools to structurally organise the removal of abandoned bicycles.
Rapport
Berenschot , NS, Ministerie van IenM
2012
Dit document vervangt het in 2009 verschenen Handboek Weesfietsen. Een Weesfietsenteam heeft in de periode 2009-2012 diverse gemeenten ondersteund bij het opzetten en implementeren van een structurele weesfietsenaanpak bij treinstations. De ervaringen die het Weesfietsenteam heeft opgedaan zijn gebundeld in dit document.
Bestand
Berenschot , NS, Ministerie van IenM
2012
Het handboek weesfietsenaanpak eindigt met enkele hulpmiddelen, formats en detailinformatie waarmee gemeenten aan de slag kunnen. Dit bestand bevat bijlage 6, de opzet van een kostenraming voor de handhavingskosten, in Excel-format
Rapport
Annelien Meerts (UU), Dick Ettema (UU) en Otto van Boggelen (Fietsberaad) , Fietsberaad
2012
In opdracht van het kenniscentrum Fietsberaad en gefinancierd door de Nederlandse Spoorwegen heeft het Urban and Regional Research centre Utrecht (URU) van Universiteit Utrecht onderzoek gedaan naar de herkomst van weesfietsen.

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Reactie plaatsen

Alleen geregistreerde gebruikers kunnen een reactie plaatsen. Vul a.u.b. uw e-mailadres in om uw registratie te controleren

E-mail: